مراقبت از يخچال

در اين وبلاگ به نحوه نگهداري و تعمير لباسشويي مي پردازيم.

مراقبت از يخچال

مراقبت از يخچال


ميتوان    نمايندگي لباسشويي الجي در مشهد    اظهار كرد گران‌قيمت ترين وسيله برقي در منزل كليه ما اهل ايران ها يخچال ميباشد. يخچال ها معمولا ارتفاع عمري در ميان 10 الي 15 سال دارا‌هستند. كليه ما مصرف كنندگان اين وسيله برقي حياتي در منزل، عملكرد مي كنيم با ارتقا ارتفاع قدمت فريزر كمتر مشغول مخارج تعميرات و يا اين كه خريد فريزر تازه شويم. به همين عامل ما درين نوشته‌ي‌علمي به سراغ نكات حفظ از يخچال فريزر رفته ايم تا بتوانيم علاوه بر اينكه ارتفاع قدمت فريزر منزل خويش را ارتقا مي‌دهيم، از گنديدن مواد غذايي در يخچال فريزر نيز دوري كنيم.
يوزرها گرامي، در شكل وجود هرگونه پرسش و يا اين كه تجربه مشترك در موضوع نگهداري از يخچال مي‌توانيد آن را در ارزش طريقه هاي همين نوشته ي علمي و يا اين كه قسمت سوال و جواب با كارشناسان آي پي ياري در بين بگذاريد.
در‌اين نوشته‌ي علمي مي‌خوانيد:
به چه شكل با نگهداري و محافظت ارتفاع قدمت يخچال فريزر را ارتقاء دهيم؟چندين ساعت پس از جا به جايي سردخانه را به برق بزنيم؟قرار دادن غذاي پياله غذاي گرم در يخچال فريزرگشوده گذاشتن درب فريزرمحل قرار به دست آوردن يخچال فريزر در آشپزخانهانباركردن مقادار متعددي مواد غذايي در يخچال فريزربوي بد يخچال فريزرمجال محافظت از مواد غذايي در فريزرنظافت كردن باطن يخچال فريزر و از در بين بردن برفك هاي يخچال فريزرچه‌گونه با محافظت و مراقبت از يخچال فريزر موجب ارتقا ارتفاع قدمت آن شويم؟آيا مي دانيد كه رعايت نكات معمولي هنگام حفظ و حفظ از سردخانه تا چه حد قادر است موجب ارتقاء ارتفاع قدمت و تندرست سردخانه شما گردد؟ تكنسين هاي آي پي كمك مي گويند بيشترين ايرادات فريزر ها از جايي شروع ميشود كه صاحبان آنها حفظ و نطافت آن را پشت گوش مي اندازند. در‌حالتي كه نمي‌خواهيد هميشه مشغول پرداخت مخارج گزاف تعميرات سردخانه گرديد، بهتر ميباشد از همين لحظه نكات بي آلايش حفظ و محافظت از فريزر را رعايت كنيد.
قطعا بخوانيد: سرويس ها قانوني تعميركار نمايندگي تعمير سردخانه سامسونگ در طهراناهميت محل قرار به چنگ آوردن فريزر در راهنماي حفظ و محافظت از اين كالااهميت محل قرار دريافت كردن سردخانه در راهنماي حفظ و محافظت از اين كالا به شرح تحت ميباشد:
نكته اوليه و در واقع اصلي‎ترين نكته هنگام به كار گيري از يخچال فريزر و سردخانه گزينش مكان مطلوب ميباشد.توجه داشته باشيد مكاني كه براي قرار گيري اين اسباب و اثاث تعيين مي‎نمائيد به هيچ‎وجه در معرض بدون واسطه روشنايي آفتاب و يا اين كه گرماي ناشي از اجاق‌گاز و يا اين كه آبگرمكن نباشد.ميان ديوار و سردخانه و يخچال فريزر دستكم بيست سانتي‎متر مسافت بگذاريد.دماي مكاني كه بخچال و يخچال فريزر خويش را قرار مي دهيد نبايد تحت 5 سكو سانتيگراد باشد چرا‌كه كاركرد فريزر را با خلل ماجه مي نمايد.به طبع بخوانيد: تعميرگاه مجاز يخچال فريزر ال جي در طهرانجهت مراقب از فريزر، يك‌سري ساعت بعداز انتقال ميتوان آن را دوباره به برق وصل كرد؟براي حفظ و حفظ و همينطور محافظت سالم سردخانه بعداز لوازم كشي مفاد ذيل را دنبال فرماييد:

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.